4 Ağustos 2017 Cuma

Çiğdem Hey

                ‘I am back Bitchez!’ tadında mı yoksa ‘Çekirdek,çiğdem hey’ sesini özlemişim tadında mı bır yazı çıkacağından emin değilim.Bir yandan şunu dinlerken,iş dönüşü akşam 7' de uyuyakalıp sabah 4 'te koltukta uyanmış olmamın ,etrafa bakınca önce işte mi yoksa evde mi olduğumdan emin olmaya çalışmanın da etkisi vardır.Arayı uzun ettik yine.Bayadır aynı ortamda 12 kişiden az olmadığımız için yazacak boşluk veya yeterli yalnızlığım olmadı.Tabi bu bir özür değil,yanlış olmasın ama buralar böyle zaten benim..


                                                    Alarmsesivizitegeçkalmısmıyımiyi5dakikadahauyuyayımdustanoncekahvedemlensinsaat20yıgectımıarabanerrdeydısucıkıyormugunaydınnobetdusmushocamhastanızvarneymısınternumkımtetkıklercıktımı71yasındakadınbızekarınagrısısıkayetıylebasvuruyorsporagıtsemmıdınlensemmıyarıngunduzmuyumgecemıozamanaksamneredeıcsemyarınerkenkalkıpkahvaltıyagıdecegımalarmsesıkahvaltıyıneyalan2saatdahamıuyalarmsesıısdonustrafıgınekalmadanısyetıssemhocamhastanızneredetravmatetkıklercıktımınobetındusmesıne30dkvarcıkıstadenızoluryacokyorulduksonrayapalımolurevegıdıpkahvaltıanahtarnerdeydııkıdkuzanayımyınekahvaltıyalanoldualarmsesıaksamneredeıcsem...

23 Ekim 2016 Pazar

Yaylalarda Yayılmaya

     Dışarıda ne zaman başladığını hatırlamadığım, ne zaman biteceğini düşünmediğim yağmur var.Bir kaç gündür bırakın şehir karmaşasını 3 hafta önceki hayatımın tüm bileşenlerinden soyutum.Kafamın içinde bağırsanız yankı yapabilir.Burunun burun olduğu , yolda yürürken yeni şelaleler keşfedip artık fotoğrafını çekmediğiniz bir yerdeyim,Artvin'deyim ve insanlar duymuyor ama arkada sürekli bu çalıyor.

2 Aralık 2015 Çarşamba

Durum Bildirimi

                Yurdun 4 yanına karlar ,timelinelarımıza da asıl hali hariç her hali eskisinden güzel olacak şehirler hakkında övgü dolu, karlı fotoğraflar ve Nejat İşler sözleri düşmeye başladı.Bu sefer hedef göstermeyecektim ama sanırım baş harfleri Ankara olan akrostiş yazsam daha az anlaşılırdı.Oturmuş İzmirden ankaraya diss atacak kadar boşluğu nereden buluyorum,sormayın.Hem yazmayalı 3 mevsim geçmiş.

30 Nisan 2015 Perşembe

Dünün Aynısı

     Bu sefer her şeyi önceden hazırlamıştım.Yeteri kadar içki,güzel filmler listesi,2014'ün en iyi albümleri,bira arkadaşları,kitaplar,oda sıcaklığında rahat bir koltuk,arkama koyacak yastık..Sonunda kendimi bulduğum yer içinde hala okunacak kitaplar olan kitaplığın tam karşısı,üzeri tozlu kemanın hafif çaprazı ve en sevdiğim barın,bakayım,60-70 metre uzaklığında karanlık salon..Çalan da bu..

     Bu gibi durumlarda eğer suçlu bulunacaksa herkesin aklına ilk gelen şey aynıdır.Aralıkta ,Ocakta havadan yakınan tiplerden olmadığım için büyük ödülü haketsem de ,havayı rahat bırakacağım.Hem Ankara'dan geleli çok olmadı.Grinin elli tonundan döndükten sonra İzmire duygularımı çok gizleyemiyorum.Yine de artık meridyeninin şehri olsa fena olmaz.En azından yorgan altından çıkmamak için nedenlerim azalır da belki insan içine karışırım.

29 Kasım 2014 Cumartesi

Fiti Fiti

     Vuh,göğsüme samur oturduğu gecelerden biri.Facebook ve twittera paylaştıklarınızı en fazla 4 saniye sonra görmüş oluyorum.Bugün bilgisayara baktığım kadar işime gücüme baksam ,hiç bir şey değişmezdi.Erasmustayım ben.Varsın dünya yansın.

     Keşkelerim var.Keşke bir kaç kitap daha getirseydim.Keşke şunu  ben kitap okuyorum diye gözünüze sokmadan söyleme şekli olsaydı.Keşke yaz gelince kışı ,kış gelince yazı yazmayı özlemeseydim.Yine bir ne yazalım düşüncesi aldı beni.Onu ona bırakmayı isterken,kendimi klavyenin başında buluyorum.Kimi kandırıyorum,yaklaşık 4 saattir buradayım.

28 Ocak 2014 Salı

Parça

      Muhafazakar bulutların İzmir üzerinde çok seviştiği bu akşam ,ben, her sabah yazı yazmam için posta kutumu doldurduğunuz mektupları temizlemekten artık yoruldum.Her gün yolumu kesip bana fidan diktirmeye çalışan kız bu yazıyı okuyorsa,umarım kaç ağaç kurtardığımın farkındadır.Bir yanda her gün gerilim müzikleri eşliğinde verilen vakitsiz boşalan baraj haberlerinin bitecek olmasının sevinci,bir yanda penceremin perdesini havalandıran rüzgar, bir yanda bu, bir yanda şu sıralar kendine yer etmiş can sıkıntısı işte yine bir yazı..


    İlişkiler hakkında yazmanın sorunun bu olduğundan bahsediyorduk yazı yazan bir arkadaşımla,belli bir süre sonra tekrar etme çekincesi.Yani biraz 7 notadan ne kadar şarkı çıkabilir tartışmasına benzese de siz de kabul edersiniz ki o kadar karmaşık yaratıklar değiliz.Ana teması, kızlar hep aynı,erkekler de işte odun,hiç bir zaman olmaz,bakalım nasıl olmaz temalı yazılara bir yazılık ara verip, genel yazacağım.

17 Aralık 2013 Salı

Melankolik Havalar

     Zayıf kızların ( Çağrı  vb.) rüzgardan uçmamak için çantalarına ağırlık koyduğu bu günler, yağmur da yoksa pek çekilmiyor.İzmir kimlik bunalımını çözene kadar ben ve çevremdeki çoğu kişi inlerimize çekilmiş durumdayız.Pek keyifli insan görmüyorum etrafta,çoğumuzun hayatı 0-0 biten bir maçın özeti gibi,herkesin de ortak yalanı ‘havalar’ ..