Muhafazakar bulutların İzmir üzerinde çok seviştiği bu akşam
,ben, her sabah yazı yazmam için posta kutumu doldurduğunuz mektupları
temizlemekten artık yoruldum.Her gün yolumu kesip bana fidan diktirmeye çalışan
kız bu yazıyı okuyorsa,umarım kaç ağaç kurtardığımın farkındadır.Bir yanda her
gün gerilim müzikleri eşliğinde verilen vakitsiz boşalan baraj haberlerinin
bitecek olmasının sevinci,bir yanda penceremin perdesini havalandıran rüzgar, bir yanda bu, bir
yanda şu sıralar kendine yer etmiş can sıkıntısı işte yine bir yazı..
İlişkiler hakkında yazmanın sorunun bu olduğundan bahsediyorduk yazı yazan bir arkadaşımla,belli bir süre sonra tekrar etme çekincesi.Yani biraz 7 notadan ne kadar şarkı çıkabilir tartışmasına benzese de siz de kabul edersiniz ki o kadar karmaşık yaratıklar değiliz.Ana teması, kızlar hep aynı,erkekler de işte odun,hiç bir zaman olmaz,bakalım nasıl olmaz temalı yazılara bir yazılık ara verip, genel yazacağım.