Yurdun
4 yanına karlar ,timelinelarımıza da asıl hali hariç her hali eskisinden güzel
olacak şehirler hakkında övgü dolu, karlı fotoğraflar ve Nejat İşler sözleri düşmeye
başladı.Bu sefer hedef göstermeyecektim ama sanırım baş harfleri Ankara olan
akrostiş yazsam daha az anlaşılırdı.Oturmuş İzmirden ankaraya diss atacak kadar
boşluğu nereden buluyorum,sormayın.Hem yazmayalı 3 mevsim geçmiş.Burada yazılanlar,çizilenler gerçek kişi ve olaylardan esinlenmiştir.Üzerinize alının,gerçek hayatta kullanın..
2 Aralık 2015 Çarşamba
Durum Bildirimi
Yurdun
4 yanına karlar ,timelinelarımıza da asıl hali hariç her hali eskisinden güzel
olacak şehirler hakkında övgü dolu, karlı fotoğraflar ve Nejat İşler sözleri düşmeye
başladı.Bu sefer hedef göstermeyecektim ama sanırım baş harfleri Ankara olan
akrostiş yazsam daha az anlaşılırdı.Oturmuş İzmirden ankaraya diss atacak kadar
boşluğu nereden buluyorum,sormayın.Hem yazmayalı 3 mevsim geçmiş.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)