Yurdun
4 yanına karlar ,timelinelarımıza da asıl hali hariç her hali eskisinden güzel
olacak şehirler hakkında övgü dolu, karlı fotoğraflar ve Nejat İşler sözleri düşmeye
başladı.Bu sefer hedef göstermeyecektim ama sanırım baş harfleri Ankara olan
akrostiş yazsam daha az anlaşılırdı.Oturmuş İzmirden ankaraya diss atacak kadar
boşluğu nereden buluyorum,sormayın.Hem yazmayalı 3 mevsim geçmiş.
Hayatta
en çok korktuğum şey her şeyimin sınırsız olacağı bir dünyada yine mutsuz
olmak.Bu yüzden önce herşeye sahip olmak yerine ne yapabileceğimi
düşündüm.Çünkü her şeyi veriyorlardı,ben önce düşünmeyi tercih ettim, evet.Neyse.Herkesin
kalan hayatının ilk dakikasında olduğu bir hayatı düşünürken çok orjinal olmasa da
aklıma ilk gelen
şey arkadaşlarımdı.Arkadaşlarımın ortalama 80 yıl çalışsalar kazanacağı paranın
birkaç katını (bkz: sınırsızlık şifresi yazmışken cömertlik) hesaplarına
yatırıp,mesleklerini sadece hobi için yapabilmelerini sağlardım.Arkadaşlarımın
arasında galerici ,reklamcı,inşaatçı falan olduğu çoğu muhtemelen çalışmayacaktır.Sonra
satın aldığım birkaç adadan birine orta büyüklükte mütevazi bir şato yapıp
,hepsini kolilerle oraya getirtip hemen kokain partilerine baş…
Kuzenimin
kusuruna bakmayın.bazen böyle hınzırlıklar yazıyor.Ütopyam amacından çok sapmadan
sonlandırıyorum.Yazmayalı hayatımda çok bir şey değişmedi sanırım.Aslında
cümleyi tersten de okuyabiliriz.Arkadaşlarımın bazılarını TUS canavarına
kaptırdım,bir tane 100-150 senelik ömür biçtiğimle artık konuşmuyorum,eve yeni birkaç
tablo aldım(bir tanesi en sevdiğim bardan),planladığımdan çok daha az sayıda
yeni şey okudum,hayatıma yeni insanlar, french press ve bedavaya aldığım
numaralı gözlük girdi ve ben skip tuşuna basıp 1 senenin çabuk geçmesini
isterdim.Uyumayı denedim maksimum 2-3 günü atlatabiliyorsunuz.Daha iyi bir
fikri olanlar özelden ulaşırsa bahtiyar olurum.
Okulda
son senem olması garip hissettiriyor.İnsanların bazılarıyla çok zaman geçirmiş
olup yakında farklı coğrafik bölgelerde olacak olmak üzerken,6 senede çoğunun
insan olmalarından kaynaklı kötü yanlarını görmek de soğutuyor.Ben peygamber
miydim 6 sene boyunca orası ayrı ama burası benim,bu yüzden yargılar da.Herkes
aslında biraz Beşiktaş gibi ,iyi de oynasa kötü de oynasa 3.oluyor.İyi veya
kötü diye ayırmak çok anlamsız.
Bu
yazıyı yazarken yaklaşık 13 eğlenmek için alkol içmeme gerek yok diyen,gözlüklü,çok
değil düzenli çalışan,okul whatsapp gruplarında çirkin espriler
yapan,kazanacakları parayla ne yapacağını bilmeyen ve umarım plastik cerrahi
istemeyen rakibim tarafından geçildim.Gidip de bir kaçından tahtımı geri alayım.İyi kışlar..
Fotoğraflar çok iyi...
YanıtlaSil