Evet
yine sınav dönemi,yine bir yazı.Sınav dönemi akşamları beğendiğim bir şarkıyı
fizy’den açıp tekrara alıp yazı yazmak kötü bir alışkanlık haline geldi.Bu
akşamki takıntım bu efenim,buyrun dinleyin.
Hani derler ya
‘insanların hayatı kısır döngüdür’,tekrar tekrar aynı şeyleri farklı
insanlarla, farklı yerlerde, farklı zamanlarda yaşayıp ; aynı senaryoya göre,
aynı sürelerde,aynı nedenlerle ,aynı sonuçlarla yaşayıp duruyoruz.Hepsinde de
aklımızda ‘belki bu sefer ?’ sorusuyla ..Ama biz değişmediğimiz zaman, bunun
bebeklere veya zihinsel engellilere oynatılan üçgen ,kare ,yuvarlak
boşluklardan o şekildeki legoları geçirmeye çalışılan oyundan farkı yok
aslında.Sürekli üçgenden kareyi geçirmeye çalışan bizler, ya her seferinde suçu
‘kısmet değilmiş’ diyip kadere atıyoruz ya da o boşluğu artık kıra döke oyunu
bozup saçma ilişkiler yaşıyoruz.
Benim
gözlemlediğim kadarıyla konu, genelde herkesin başından birkaç ‘ağrıkesici’
ilişkiden sonra anlamlı bir ilişki geçmesiyle,bunu sürdürebilenlerin sıkıcı
sıkıcı 120-130 yıllık ilişkilerine devam ederken,beceremeyenlerin ayrılıp
bekarlık sultanlık moduna geçmesiyle başlıyor.