Vuh,göğsüme samur oturduğu gecelerden biri.Facebook ve
twittera paylaştıklarınızı en fazla 4 saniye sonra görmüş oluyorum.Bugün
bilgisayara baktığım kadar işime gücüme baksam ,hiç bir şey
değişmezdi.Erasmustayım ben.Varsın dünya yansın.
Keşkelerim var.Keşke bir kaç kitap daha getirseydim.Keşke
şunu ben kitap okuyorum diye gözünüze
sokmadan söyleme şekli olsaydı.Keşke yaz gelince kışı ,kış gelince yazı yazmayı
özlemeseydim.Yine bir ne yazalım düşüncesi aldı beni.Onu ona bırakmayı
isterken,kendimi klavyenin başında buluyorum.Kimi kandırıyorum,yaklaşık 4
saattir buradayım.
