Uzun süreden sonra sınav haftası
olmadığı halde yazıyorum.Eminim hepiniz balkonumun aşağısında yazı yaz eylemi
yapmaktan yorulmuştunuz.Bugunkü yazıda tabii ki yine dünyayı kurtaracağım.Yediğim
poğaça kağıdını çöpe götürürken bir kaç milisaniye düşündüm,farklılık yapıp
kadın-erkek ilişkileri hakkında yazmaya karar verdim.Öncelikle şunu bir arkadan çalıyoruz ..
Dünyada google'da sayısını
aratmaya üşendiğim milyarlarca insan var .Her gün binlercesi doğuyor,okula
başlıyor,birilerini beğeniyor,küçükse saçını çekiyor,büyükse iterek
çekiyor,sevişiyor,hayal kuruyor,hayal kırıklığı yaşıyor,dediklerine göre aşık
oluyor,aldatıyor,aldatılıyor,müzik dinliyor,en sevdiği müzikleri birbirine
gönderiyor,beraber dinleyip kendinden geçiyor,ayrıldıktan sonra yalnız dinleyip
dinleyip üzülüyor,aralarındaki ilişkiye devleti de dahil edip evleniyor,bazen
seviniyor,genelde kötülerden etkilenip iyilerle dertleşiyor,bazen bütün gün
plastik plastik gülümsüyor..
Yukarıdaki bahsettiğim
milyarlarca insan içinden milyonlarcası belli aralıklarla birilerinden
hoşlanıyorlar.Peki iki insanın birbirinden hoşlanmasına neler etki ediyor?Bazılarınız
içinden her insan farklıdır,herkes farklı şeyler arar diyecek olsa da ben öyle
düşünmüyorum.Ne kadar farklı olsak veya öyle göstermeye çalışsak da genetik
olarak karşı cinste bizi etkileyen özellikler
var..
