11 Eylül 2013 Çarşamba

Hoşlanmak

Uzun süreden sonra sınav haftası olmadığı halde yazıyorum.Eminim hepiniz balkonumun aşağısında yazı yaz eylemi yapmaktan yorulmuştunuz.Bugunkü yazıda tabii ki yine dünyayı kurtaracağım.Yediğim poğaça kağıdını çöpe götürürken bir kaç milisaniye düşündüm,farklılık yapıp kadın-erkek ilişkileri hakkında yazmaya karar verdim.Öncelikle şunu bir arkadan çalıyoruz ..

Dünyada google'da sayısını aratmaya üşendiğim milyarlarca insan var .Her gün binlercesi doğuyor,okula başlıyor,birilerini beğeniyor,küçükse saçını çekiyor,büyükse iterek çekiyor,sevişiyor,hayal kuruyor,hayal kırıklığı yaşıyor,dediklerine göre aşık oluyor,aldatıyor,aldatılıyor,müzik dinliyor,en sevdiği müzikleri birbirine gönderiyor,beraber dinleyip kendinden geçiyor,ayrıldıktan sonra yalnız dinleyip dinleyip üzülüyor,aralarındaki ilişkiye devleti de dahil edip evleniyor,bazen seviniyor,genelde kötülerden etkilenip iyilerle dertleşiyor,bazen bütün gün plastik plastik gülümsüyor..

Yukarıdaki bahsettiğim milyarlarca insan içinden milyonlarcası belli aralıklarla birilerinden hoşlanıyorlar.Peki iki insanın birbirinden hoşlanmasına neler etki ediyor?Bazılarınız içinden her insan farklıdır,herkes farklı şeyler arar diyecek olsa da ben öyle düşünmüyorum.Ne kadar farklı olsak veya öyle göstermeye çalışsak da genetik olarak  karşı cinste bizi etkileyen özellikler var..

2 Eylül 2013 Pazartesi

Bağlanma Korkusu

     Son 20-30 yıldır insanoğlunun en acımasız duygusal hastalığı… Bağlanma korkusu. Neden bu kadar büyük bir sorun olduğuna gelince aslında bunu kızlara sorup, onlardan duymalıyız. Bağlanma korkusu olan erkekler yüzünden her yıl yüz binlerce ilişki bitiyor ve bir o kadarı başlayamıyor..