29 Kasım 2014 Cumartesi

Fiti Fiti

     Vuh,göğsüme samur oturduğu gecelerden biri.Facebook ve twittera paylaştıklarınızı en fazla 4 saniye sonra görmüş oluyorum.Bugün bilgisayara baktığım kadar işime gücüme baksam ,hiç bir şey değişmezdi.Erasmustayım ben.Varsın dünya yansın.

     Keşkelerim var.Keşke bir kaç kitap daha getirseydim.Keşke şunu  ben kitap okuyorum diye gözünüze sokmadan söyleme şekli olsaydı.Keşke yaz gelince kışı ,kış gelince yazı yazmayı özlemeseydim.Yine bir ne yazalım düşüncesi aldı beni.Onu ona bırakmayı isterken,kendimi klavyenin başında buluyorum.Kimi kandırıyorum,yaklaşık 4 saattir buradayım.