Yurdun
4 yanına karlar ,timelinelarımıza da asıl hali hariç her hali eskisinden güzel
olacak şehirler hakkında övgü dolu, karlı fotoğraflar ve Nejat İşler sözleri düşmeye
başladı.Bu sefer hedef göstermeyecektim ama sanırım baş harfleri Ankara olan
akrostiş yazsam daha az anlaşılırdı.Oturmuş İzmirden ankaraya diss atacak kadar
boşluğu nereden buluyorum,sormayın.Hem yazmayalı 3 mevsim geçmiş.Burada yazılanlar,çizilenler gerçek kişi ve olaylardan esinlenmiştir.Üzerinize alının,gerçek hayatta kullanın..
2 Aralık 2015 Çarşamba
Durum Bildirimi
Yurdun
4 yanına karlar ,timelinelarımıza da asıl hali hariç her hali eskisinden güzel
olacak şehirler hakkında övgü dolu, karlı fotoğraflar ve Nejat İşler sözleri düşmeye
başladı.Bu sefer hedef göstermeyecektim ama sanırım baş harfleri Ankara olan
akrostiş yazsam daha az anlaşılırdı.Oturmuş İzmirden ankaraya diss atacak kadar
boşluğu nereden buluyorum,sormayın.Hem yazmayalı 3 mevsim geçmiş.30 Nisan 2015 Perşembe
Dünün Aynısı
Bu sefer her şeyi önceden hazırlamıştım.Yeteri kadar içki,güzel filmler listesi,2014'ün en iyi albümleri,bira arkadaşları,kitaplar,oda sıcaklığında rahat bir koltuk,arkama koyacak yastık..Sonunda kendimi bulduğum yer içinde hala okunacak kitaplar olan kitaplığın tam karşısı,üzeri tozlu kemanın hafif çaprazı ve en sevdiğim barın,bakayım,60-70 metre uzaklığında karanlık salon..Çalan da bu..
Bu gibi durumlarda eğer suçlu bulunacaksa herkesin aklına ilk gelen şey aynıdır.Aralıkta ,Ocakta havadan yakınan tiplerden olmadığım için büyük ödülü haketsem de ,havayı rahat bırakacağım.Hem Ankara'dan geleli çok olmadı.Grinin elli tonundan döndükten sonra İzmire duygularımı çok gizleyemiyorum.Yine de artık meridyeninin şehri olsa fena olmaz.En azından yorgan altından çıkmamak için nedenlerim azalır da belki insan içine karışırım.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)