‘I am
back Bitchez!’ tadında mı yoksa ‘Çekirdek,çiğdem hey’ sesini özlemişim tadında
mı bır yazı çıkacağından emin değilim.Bir yandan şunu dinlerken,iş dönüşü akşam 7' de uyuyakalıp sabah 4 'te koltukta uyanmış olmamın ,etrafa bakınca önce işte mi yoksa evde mi
olduğumdan emin olmaya çalışmanın da etkisi vardır.Arayı uzun ettik yine.Bayadır
aynı ortamda 12 kişiden az olmadığımız için yazacak boşluk veya yeterli yalnızlığım olmadı.Tabi bu bir özür değil,yanlış olmasın ama buralar böyle
zaten benim..
Alarmsesivizitegeçkalmısmıyımiyi5dakikadahauyuyayımdustanoncekahvedemlensinsaat20yıgectımıarabanerrdeydısucıkıyormugunaydınnobetdusmushocamhastanızvarneymısınternumkımtetkıklercıktımı71yasındakadınbızekarınagrısısıkayetıylebasvuruyorsporagıtsemmıdınlensemmıyarıngunduzmuyumgecemıozamanaksamneredeıcsemyarınerkenkalkıpkahvaltıyagıdecegımalarmsesıkahvaltıyıneyalan2saatdahamıuyalarmsesıısdonustrafıgınekalmadanısyetıssemhocamhastanızneredetravmatetkıklercıktımınobetındusmesıne30dkvarcıkıstadenızoluryacokyorulduksonrayapalımolurevegıdıpkahvaltıanahtarnerdeydııkıdkuzanayımyınekahvaltıyalanoldualarmsesıaksamneredeıcsem...
Merak
edenler ıcın son 3 ayım sundan belkı bıraz daha farklı gecmıstır ama
az.hakıkaten okuyup goz numaralarınızı 1 er arttıracak bır sey yoktu yanı
pek.şikayetci de degılım yanlış anlaşılmasın.muhtemelen ilk defa istediğim bir
sey gerçekleştikten sonra hala bundan memnunum.Tam olarak bu hayatı istemiştim.Artvindeki 6 aylık huzur yetmeye,kış geçmeye
,sol omzundan şeytan konuşmaya
başlamışken şöyle yaşamak için serçe parmaklarımdan birini verebilirdım mesela.
Özlediğim
şeyler çok.Bunların yerinin özlediğim şeyler
olması ,hala yaşıyor olmaktan daha iyi ,daha özgür.Bunu teselli olarak algılayabilirsiniz belki ama iyi bir teselli.
Bayadır birilerinin hayatında hiç bir
şey olmamak da özgürlük gibi hissettiriyor olabilir.Yaptığım ve yapmadığım her şeyden sorumlu olmak.İzmir'de yeniden başlamak güzel hissettiriyor.Zaten su döngüyü bır
kac kez daha tekrarlarsam 50' lerimde tek ihtiyacı güzel bir yol ve tabure olan dayı
olacağım ıcın tamamen kazan kazan durumu.En azından kaba taslak bir yol olması
rahatlatıyor.Kontrol manyaklarına selam olsun.
Demem o ki,bir süre daha
beraberiz.Ve bu hoşunuza gidecek..
Boşluksuz yazdığın paragrafında çok kısa bir nefes belki .. bir apne kadar fark yaratmasam da solundan geçip giderken seni bir hasta yakınından kurtarmaya çalışmışlığım vardı bir de aspirin alerjisi olan birine aspirin order etmeni önlemişliğim. Tamam belki Artvin'de değilim ama bir gün bende döneceğim. Tuhaf olansa şu; aynı döngüleri, aynı hücresel yalnızlığı, aynı öksürüğü tıpkı kırmızı tilkiler gibi bize biçilen 30 km lik yaşam alanında yaşar gibi yaşamışız da teğet bile geçmemişiz.
YanıtlaSil