2 Aralık 2015 Çarşamba

Durum Bildirimi

                Yurdun 4 yanına karlar ,timelinelarımıza da asıl hali hariç her hali eskisinden güzel olacak şehirler hakkında övgü dolu, karlı fotoğraflar ve Nejat İşler sözleri düşmeye başladı.Bu sefer hedef göstermeyecektim ama sanırım baş harfleri Ankara olan akrostiş yazsam daha az anlaşılırdı.Oturmuş İzmirden ankaraya diss atacak kadar boşluğu nereden buluyorum,sormayın.Hem yazmayalı 3 mevsim geçmiş.


                Hayatta en çok korktuğum şey her şeyimin sınırsız olacağı bir dünyada yine mutsuz olmak.Bu yüzden önce herşeye sahip olmak yerine ne yapabileceğimi düşündüm.Çünkü her şeyi veriyorlardı,ben önce düşünmeyi tercih ettim, evet.Neyse.Herkesin kalan hayatının ilk dakikasında olduğu bir hayatı düşünürken çok orjinal olmasa da
aklıma ilk gelen şey arkadaşlarımdı.Arkadaşlarımın ortalama 80 yıl çalışsalar kazanacağı paranın birkaç katını (bkz: sınırsızlık şifresi yazmışken cömertlik) hesaplarına yatırıp,mesleklerini sadece hobi için yapabilmelerini sağlardım.Arkadaşlarımın arasında galerici ,reklamcı,inşaatçı  falan olduğu çoğu muhtemelen çalışmayacaktır.Sonra satın aldığım birkaç adadan birine orta büyüklükte mütevazi bir şato yapıp ,hepsini kolilerle oraya getirtip hemen kokain partilerine baş…

                Kuzenimin kusuruna bakmayın.bazen böyle hınzırlıklar yazıyor.Ütopyam amacından çok sapmadan sonlandırıyorum.Yazmayalı hayatımda çok bir şey değişmedi sanırım.Aslında cümleyi tersten de okuyabiliriz.Arkadaşlarımın bazılarını TUS canavarına kaptırdım,bir tane 100-150 senelik ömür biçtiğimle artık konuşmuyorum,eve yeni birkaç tablo aldım(bir tanesi en sevdiğim bardan),planladığımdan çok daha az sayıda yeni şey okudum,hayatıma yeni insanlar, french press ve bedavaya aldığım numaralı gözlük girdi ve ben skip tuşuna basıp 1 senenin çabuk geçmesini isterdim.Uyumayı denedim maksimum 2-3 günü atlatabiliyorsunuz.Daha iyi bir fikri olanlar özelden ulaşırsa bahtiyar olurum.

                Okulda son senem olması garip hissettiriyor.İnsanların bazılarıyla çok zaman geçirmiş olup yakında farklı coğrafik bölgelerde olacak olmak üzerken,6 senede çoğunun insan olmalarından kaynaklı kötü yanlarını görmek de soğutuyor.Ben peygamber miydim 6 sene boyunca orası ayrı ama burası benim,bu yüzden yargılar da.Herkes aslında biraz Beşiktaş gibi ,iyi de oynasa kötü de oynasa 3.oluyor.İyi veya kötü diye ayırmak çok anlamsız.

                Bu yazıyı yazarken yaklaşık 13 eğlenmek için alkol içmeme gerek yok diyen,gözlüklü,çok değil düzenli çalışan,okul whatsapp gruplarında çirkin espriler yapan,kazanacakları parayla ne yapacağını bilmeyen ve umarım plastik cerrahi istemeyen rakibim tarafından geçildim.Gidip de bir kaçından tahtımı geri alayım.İyi kışlar..

               
 Not:Fotoğrafları ben çektim.BEN.

               

1 yorum: